behmanesh

behmanesh
 
اطلاع رسانی


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط Ali Behmanesh

 

 یکی از دانشجوهای دانشگاه پیام نور یک سایتی را به من معرفی کرد که بد نیست شما هم با این سایت ها آشنا بشید. این سایت شامل دوره های مجازی مربوط به دانشگاهای برتر دنیا می باشد. من یکی از این دوره ها را شرکت کردم که از طرف دانشگاه برکلی آمریکا بود. دوره ها رایگان و با کیفیت خیلی بالا برگزار می شود. البته تا چند ماه پیش گواهی نامه هم به افرادی که دوره را با موفقیت می گذراندند داده می شد (البته به صورت pdf) . فکر کنم برای کشورهای دیگر به غیر از ایران ،کوبا، اردن و سوریه  ارسال می شود.

 

آدرس سایت 

www.edx.org

 

اگر هدفتون یادگیری باشید در مرحله ثبت نام آدرس ایران را در قسمت آدرس پستی وارد کنید

اگر گواهی نامه براتون مهمه آدرس یه کشور دیگه را بدید چون ایران تحریم و گواهی نامه نمی دند

 

یه سایت دیگر هم وجود داره مربوط به دانشگاه صنعتی شریف. البت مثل سایت بالایی نیست. فقط ویدئوهای آموزشی و کلاس های دانشگاه های مطرح ایران را داره.

www.maktabkhooneh.org

 

نمونه گواهی نامه که برای من برای دوره گرافیک کامپیوتر را براتون می گذارم

 

دانلود نمونه گواهی نامه

امیدوارم که مورد استفاده قرار بگیره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 89784
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1